Aika: 9.2. klo 13 – 14
Paikka: verkkokoulutus omalta koneelta

Office365 1024x488 web

 

Webinaarissa tutustutaan Yammeriin sisäisen viestinnän välineenä, opitaan tekemään tilapäivityksiä, käyttämään ryhmiä ja jakamaan tietoa tehokkaasti. Webinaari on suunnattu kaikille jotka haluavat käyttää Yammeria työvälineenä organisaation sisäisessä viestinnässä tai jotka haluavat tutustua Yammeriin arvioidakseen sen hyödyllisyyden omalle organisaatiolleen.

Osallistujat saavat tunnukset nauhoitettuun, editoituun esitykseen 30 päivän ajaksi. Tapahtuman järjestää Wistec Training Oy.

Koulutuksen sisältö:

Yammer, yrityksen sisäinen ”Facebook”

  • Mikä on Yammer? Yammerin hyödyntäminen sisäisen viestinnän työkaluna
  • Mistä kaverit? Verkostoituminen Yammerissa
  • Kuka näkee? Yammerin yksityisyys

Viesti julkisesti

  • Voinko viestiä kaikkien kanssa? Tilapäivityksen tekeminen ja näkyminen
  • Anna positiivista palautetta – Työkaverien ylistäminen
  • Tee kysely ja saa vastauksia

Viesti yksityisesti

  • Saako työkaverille viestin muiden näkemättä? Yksityisviestin lähettäminen

Ryhmätyö Yammerissa

  • Ryhmien rakentaminen Yammeriin
  • Voiko ryhmä pysyä salassa? Yksityinen tai julkinen ryhmä
  • Viestien ja päivitysten julkaiseminen ryhmiin

Edistynyt käyttö

  • Saako Yammeriin tiedostoja? Tiedoston lataaminen ja kommentointi Yammerissa
  • Miten Yammeria oikein kannattaa käyttää? Lyhyt oppimäärä Yammerin tehokkaaseen käyttöön

planner yammer sway ilmo

 

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenetuhinta 70 €/henkilö + alv 24 %, normaalihinta 95 €/henkilö + alv 24%. Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen.

Peruutusehdot:
Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kahta päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan.

Lisätietoja: koulutuspäällikkö Lilla Jokinen, p. 040 1979 823 tai lilla.jokinen(at)kauppakamari.fi