Aika: 9.2. klo 14 – 15
Paikka: verkkokoulutus omalta koneelta

Office365 1024x488 web

 

Office 365 Planner on kevyeen projektien- ja tiimityön hallintaan tarkoitettu työkalu. Sen avulla tehtävät paketoidaan suunnitelmiksi, joiden seuraaminen ja hallinta, on erittäin helppoa. Suunnitelmassa voi olla mukana myös organisaation ulkopuolisia käyttäjiä mikä osaltaan helpottaa yhteistyötä huomattavasti. Tässä webinaarissa tutustumme Planneriin työkaluna, sekä tarkastelemme sen laajoja yhteyksiä eri Office 365 työkalujen välillä.

Ohjelmaversio: Koulutuksessa käytetään Office 365 ympäristöä.

Osallistujat saavat tunnukset nauhoitettuun, editoituun esitykseen 30 päivän ajaksi. Tapahtuman järjestää Wistec Training Oy.

Koulutuksen sisältö:

Mikä on Planner?

Planner käyttöliittymä

  • Planner keskus suunnitelmien tarkasteluun
  • Suunnitelmanäkymät suunnitelmien hallintaan
  • Omat tehtävät näkymä omien tehtävien hallintaan

Office 365 yhteydet

  • Keskusteluryhmä ja suunnitelman sähköpostiosoite
  • Kalenteri, muistikirja ja asiakirjakirjasto tiedon hallintaan

Suunnitelman luominen ja itse työ

  • Uuden suunnitelman luominen: säilöt, tehtävät ja kohteet
  • Tehtävien luominen ja tekijöiden määrittäminen

planner yammer sway ilmo

 

Osallistumismaksu:
Kauppakamarin jäsenetuhinta 70 €/henkilö + alv 24 %, normaalihinta 95 €/henkilö + alv 24%. Osallistumismaksu laskutetaan tilaisuuden jälkeen.

Peruutusehdot:
Viikkoa ennen perutuista kurssipaikoista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kahta päivää ennen tilaisuutta tai myöhemmin tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan.

Lisätietoja: koulutuspäällikkö Lilla Jokinen, p. 040 1979 823 tai lilla.jokinen(at)kauppakamari.fi